Сторінка соціального педагога
Працівники соціальної служби школи:
- дотримуються педагогічної етики, поважають гідність учнів, педагогічних працівників, батьків, захищають їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;
- будують свою діяльність на основі доброзичливості, довіри у тісному співробітництві з усіма учасниками педагогічного процесу;
- пропагують здоровий спосіб життя, підвищують рівень психологічних знань педагогічних працівників і батьків або осіб, які їх замінюють;
- зберігають професійну таємницю, не поширюють відомості, отримані в процесі діагностики або корекційної роботи, якщо це може завдати шкоди учню, педагогічному працівнику, батькам чи їх оточенню;
- постійно підвищують свій професійний рівень;
- знають програмно-методичні матеріали і документи щодо обсягу, рівня знань, розвитку учнів, педагогічних працівників, батьків, вимоги державних стандартів до забезпечення навчально-виховного процесу, основні напрями і перспективи розвитку освіти, психолого-педагогічної науки.
ЗАДАЧІ СОЦІАЛЬНОЇ СЛУЖБИ
Визначення напрямів та необхідних умов індивідуального розвитку суб’єктів навчально-виховного процесу і всього закладу в цілому;
Робота над реалізацією принципів гуманістичного навчання, особистісно-орієнтованої освіти, допомога учням в адаптації під час переходу з однієї вікової групи в іншу;
Забезпечення адекватного рівня психологічної компетентності всіх учасників освітнього процесу;
Проведення лекцій та виховних годин для учнів, тренінгових, ігрових занять, виступів на батьківських зборах, організація роботи постійнодіючого консультпункту для батьків;
З метою покращення роботи з девіантними підлітками працювати з вчителями з вивчення цієї проблеми, організувати індивідуальну роботу з учнями “групи ризику”;
Формування у підлітків потреби в самопізнанні та самореалізації;
Проведення профорієнтаційної роботи серед учнів і батьків 9 – 11 класів;
Проведення роботи з обдарованими учнями та їх батьками;
Засобами самоосвіти підвищувати свій професійний рівень, приймати активну участь у роботи міського методичного об’єднання, семінарах практикумах для вчителів.
Принципи соціальної служби:
Принцип науковості – здійснення діяльності на основі досягнень сучасної психології з використанням валідних діагностичних методик, що пройшли апробацію на території України та містять вікові тестові норми;
Принцип гуманізації навчально-виховного процесу – пріоритету інтересів особистості дитини;
Принцип сенситивності – урахування вікової періодизації в розвитку певних видів психічної діяльності;
Принцип індивідуального підходу – урахування індивідуальних темпів та напрямів розвитку особистості дитини;
Принцип системності – розгляд явищ у системі навчально-виховного процесу та сукупності взаємодії суб’єктів педагогічного процесу.
Довідник контактів організацій і установ, що надають допомогу в умовах воєнного стану
Як батькам убезпечити своїх дітей від можливих загроз їх життю та здоров’ю під час війни❓
Як захистити дитину від сексуального насильства❓
Як підтримати дитину, коли вона переживає втрату близької людини❓
Відповіді на ці та більше запитань ви можете знайти у ПАМ‘ЯТЦІ, розробленій ВООЗ, ЮНІСЕФ, УНП ООН, «Parenting for Lifelong Health», «Global Partnership to End Violence», «Світ без сиріт».
Дотримання цих простих порад допоможе батькам та опікунам зберегти дітей у безпеці під час кризових подій і запобігти торгівлі та сексуальному насильству ☝